Wij staan voor je klaar
We zijn graag van dienst om je vragen te beantwoorden. Je kan je vragen het beste per mail stellen via info@schreuder-natuurgeneeswijzen.nl. Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.
Je mag natuurlijk ook bellen, wij zijn op maandag en donderdag tussen 9.00 – 13.00 te bereiken op:
035 5416321
Als je het antwoord apparaat treft, laat u dan duidelijk je naam en telefoonnummer achter en dan bellen we je zo spoedig mogelijk terug.
Hieronder vind je de meest gestelde vragen, misschien staat ook jouw antwoord op jouw vraag ertussen.
Via de desktop, laptop of computer kan je via de inlogpagina een account aanmaken. De inlogpagina is te vinden rechtsboven in onze webshop. Daar vind je de knop “inloggen”. Wanneer je daar op drukt kom je op de inlogpagina terecht. Hier vind je de knop “registreren”
Via de tablet of mobiel kan je de inlogpagina vinden linksboven in waar je 2 horizontale strepen ziet. Druk op 2 horizontale lijnen en je opent een menu met verschillende opties. Onderaan in het menu tref je de knop “registreren”
Via de desktop, laptop of computer kan je via de inlogpagina inloggen op jouw account. De inlogpagina is te vinden rechtsboven in onze webshop. Daar vind je de knop “inloggen”. Vervolgens kan je met jouw gebruiksnaam en wachtwoord inloggen op je account.
Via de tablet of mobiel kan je de inlogpagina vinden linksboven in waar je 2 horizontale strepen ziet. Druk op 2 horizontale lijnen en je opent een menu met verschillende opties. Onderaan in het menu tref je de knop “inloggen”. Vervolgens kan je gebruikersnaam en wachtwoord inloggen op jouw account.
Je gebruiksnaam is gekoppeld met jouw emailadres. Op het moment dat jij jouw gebruiksnaam niet meer weet kan je ook je e-mailadres gebruiken om in te loggen.
Weet jij je wachtwoord niet meer? Dan kan je op “wachtwoord vergeten”. drukken die je terug vind op de inlogpagina. Hiervoor ga je naar het knop “inloggen”.
Via de desktop, laptop of computer kan je de inlogpagina is te vinden rechtsboven in onze webshop. Daar vind je de knop “inloggen”. Op de inlogpagina vind je de knop “wachtwoord vergeten” onder de de knop met “log in”
Via de tablet of mobiel kan je de inlogpagina vinden linksboven in waar je 2 horizontale strepen ziet. Druk op 2 horizontale lijnen en je opent een menu met verschillende opties. Onderaan in het menu tref je de knop “inloggen”. Op de inlogpagina vind je de knop “wachtwoord vergeten” onder de de knop met “log in”
Als je op je mobiel zit dan kan je de inlogpagina vinden door te drukken op de 2 horizontale streepjes links bovenin. Hiermee wordt het menu met opties geopend en onderaan vind je de knop inloggen.
In jouw account vind je onder het kopje “bestellingen” alle bestelling terug, die jij hebt gedaan op onze webshop.
Patiënten van Schreuder Natuurgeneeswijzen vinden ook daar hun bestellingen terug die zijn afgerond in een van de praktijken in Nederland.
Je komt eenvoudig in je account door de stappen te volgen beschreven onder het kopje “hoe log ik in”.
Dit doe je eenvoudig via het kopje “bestellingen”.
Door te drukken op de “oog” icoon kan jij je bestelling inzien. Met het knop “factuur” download jij je factuur, kan je die openen en vervolgens printen.
Online betalen kunt u doen via de volgende mogelijkheden:
Nee, er zijn geen extra kosten verbonden aan het gebruik van Ideal, Creditcard of Paypal
Je kunt eenvoudig op onze webshop bestellen!
Wil je meer weten over hoe je kan bestellen? Voor meer informatie verwijzen wij je graag naar de pagina over ons bestelproces. Daar leggen we in 13 stappen uit hoe je een bestelling kunt doen op onze webshop.
Dat kan verschillende redenen hebben. Heb je de spambox van jouw e-mail al bekeken? Als je de bevestiging niet kunt vinden in jouw mail, dan kan je het beste contact opnemen met ons, zodat wij samen met jou kunnen kijken wat er aan de hand is.
Zodra jouw order is geplaatst, kunnen wij niets meer wijzigen. Wij werken namelijk met een geautomatiseerd systemen en daarom vragen we je jouw bestelling goed te controleren voor dat je de bestelling plaats. Mocht je vragen hebben of twijfelen of je de juiste product hebt neem dan telefonisch contact op via 035-54 16 321 of per mail via info@schreuder-natuurgeneeswijzen.nl
Nederland, België, Duitsland en Frankrijk.
Als je vandaag voor 22:00 uur besteld, is meestal de volgende werkdag in huis met PostNL
Bestellingen buiten Nederland zijn doorgaans binnen 3 – 5 werkdagen thuisbezorgd.
Van maandag t/m zaterdag worden pakketten bezorgd.
Standaard verzendkosten zijn € 4,95 en bestellingen vanaf €50,- worden gratis bezorgd.
Pakketen naar Nederland, België en Frankrijk worden verzonden met PostNL.
Pakketen naar Duitsland worden verzonden met DHL.
Uw bestelling wordt door ons ontvangen en automatisch doorgestuurd naar onze fabrikant Bonusan. Daar wordt u bestelling aangemaakt, ingepakt en opgestuurd. U ontvangt van Bonusan een track & trace code om uw pakket te volgen.
Wanneer uw pakket wordt verzonden krijgt u per mail een track & trace code van onze fabrikant Bonusan. Met deze track & trace code kunt u eenvoudig uw pakket volgen. Soms wilt deze email in de spambox terecht komen.
Op het moment als je niet thuis bent zal de postbezorger jouw pakket bezorgen aan de hand van de door jouw aangegeven bezorgvoorkeuren die zijn doorgegeven via de PostNL app of DHL app.
Wanneer jij geen voorkeur hebt doorgegeven zal de bezorger jouw pakket proberen aan te bieden bij je buren.
Wanneer jouw buren je pakket niet kunnen of willen aannemen wordt deze naar het dichtstbijzijnde beschikbare pakketpunt gebracht. Daar kan jij binnen 5 dagen je pakket ophalen.
Als jij na 5 dagen je pakket niet afhaalt van het pakketpunt, wordt je pakket retour gestuurd naar onze fabrikant Bonusan.
Soms wordt er om je legitimatie gevraagd als jij jouw pakket komt ophalen. Neem jouw legitimatie voor de zekerheid mee als jij je pakket komt ophalen.
Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op!
Het kan soms buiten jouw om gebeuren dat een pakket retour werd gestuurd. Meestal kunnen we jouw pakket opnieuw versturen, zonder dat hier extra kosten in rekening worden gebracht.
Wanneer jouw bestelling is geretourneerd door eigen keus of eigen schuld, zijn we bereid jouw bestelling te versturen en hier (opnieuw) verzendkosten in rekening te brengen van €4,95
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Onze reviews zijn echt.
Wij verzamelen reviews voor de reviewplatformen Google en binnenkort ook via Kiyoh.
Als klant van Schreuder Natuurgeneesmiddelen en Schreuder Natuurgeneeswijzen vragen wij na je bezoek in een van onze praktijken om een google review achter te laten. Binnenkort krijg je na een bestelling een verzoek per e-mail om op Kiyoh een review achter te laten.
De vraag om een beoordeling achter te laten via Kiyoh zal ongeveer een maand na ontvangst van je bestelling zijn. Wij vragen onze klanten om een review te schrijven. Wij benaderen dus alleen echte klanten voor echte klantervaringen en/of om product ervaringen te delen. Je kan alleen een productreview schrijven als je ook daadwerkelijk dat product besteld hebt.
Alle reviews, goede- en slechte, worden altijd geplaatst.
Er worden geen betaalde reviews op de website geplaatst.
Reviews die komen een bot of nep-account, advertenties of promoties bevatten, een belangenverstrengeling vertonen, grof taalgebruik bevatten, kwetsen of intimideren, discrimineren of aanzetten tot haat of persoonlijke gegevens bevatten zullen niet worden geplaatst.
Onze reviews van google zijn eenvoudig te vinden in de Footer onderaan op onze webshop.
Wat vervelend om te horen! Wij doen onze uiterste best om iedereen blij te maken met onze producten en dienstverlening.
Hebt je een klacht over onze producten of dienstverlening, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier of door ons te mailen naar info@schreuder-natuurgeneeswijzen.nl.
Je ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons.
Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit?
Dan kan je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van jouw klacht, dan kun je deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel via De Geschillencommissie.
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax, e-mail of contactformulier) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen.
Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping die je kunt downloaden, maar bent hiertoe niet verplicht.
Druk op deze link om het modelformulier te downloaden
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om je mededeling betreffende je uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug.
Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort.
Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen je voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen.
Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening.
Ons retouradres
Schreuder Natuurgeneeswijzen
Postbus 52
3740AB Baarn
Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Voor producten waarbij hygiëne van belang is, zoals tabletten, capsules, poeders, dranken, crèmes en oliën, geldt dat deze producten om redenen van gezondheidsbescherming niet geretourneerd kunnen worden wanneer de verzegeling na levering is verbroken. Wanneer je producten bij gebruik hebt beschadigd, kunnen we dit in rekening brengen.
Mocht een product je niet in goede staat bereiken dan kan je contact opnemen met ons. Wij adviseren je direct een duidelijke foto te nemen van de staat van het pakket bij ontvangst. Producten die je niet in goede staat bereiken dienen, na contact met ons van Schreuder Natuurgeneeswijzen, eveneens te worden geretourneerd. Bij een product in verkeerde staat geleverd zullen wij opnieuw het bestelde product aanbieden.
Je kan producten ruilen bij ons ruilen.
Ruilen kan op afspraak bij een van onze locaties in Baarn, Haarlem of Zwolle. Daarnaast is het ook mogelijk om producten online te ruilen. Hiervoor vragen we wel op eerst contact met ons op te nemen.
Na overeenstemming stuur je op eigen kosten de producten naar ons retouradres en wij sturen na ontvangst het andere product naar jou op.
Eventuele verschillen in bedragen worden verrekend. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen je voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.
Om te kunnen ruilen, moeten de producten minimaal 6 maanden houdbaar zijn (controleer hiervoor de THT op het potje) en de verzegeling van het product moet intact zijn in verband met hygiëne.
Ons retouradres
Schreuder Natuurgeneeswijzen
Postbus 52
3740AB Baarn
Schreuder Natuurgeneeswijzen
Nieuw Baarnstraat 45
3743 BP Baarn
info@schreuder-natuurgeneeswijzen.nl
+31 35 54 16 321
KVK 32131617 | BTW NL001900599B50
© Schreuder Natuurgeneesmiddelen 2024 | Sitemap | Algemene Voorwaarden | Privacyverklaring
Automated page speed optimizations for fast site performance